Tårar?

Nu har han åkt, Ozzy.
Linda kom vid sjutiden och hämtade honom.
Har fått en bil från henne då han somnade så fort han kom innanför dörren hemma hos henne.

Känns lite konstigt att han är borta, nästan så det kommer en liten tår (har inte gjort det än ialla fall).
Visst kanske ska kännas lite första gången man lämnar bort sitt barn, kommer inte ihåg hur det var när jag lämnade bort Nattis första gången.

Nästa gång ska Nikki få sova borta, det bli i september då jag ska på 40 års fest.
Vet inte om Jörgen pallar med 2 st så jag har bett min svärmor ta hand om honom då.

Svar på komentar:
Jörgen är hemma, han sover hårt på nätterna.
Går upp om båda är hungriga samtidigt annars är det jag som stiger upp med dem.
Kan ändå inte sova när jag hör dem, moderskänslor.
Jag brukar ibland kunna gå och lägga mig när Ozzy har somnat och Nikki fortfarande är vaken.
Då sitter Jörgen med honom som han gör nu.
Så funderar på att gå och lägga mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0