Sova

I kväll kommer LInda och tar med sig Ozzy hem och hon ska ha honom där över natten.
Känns lite konstigt att lämna bort honom redan men kan också vara behövligt för mig så jag får sova lite mer än vanligt.

Jörgen ska åka iväg tidigt i morgon bitti med sin skoter som han ska sälja.
Ska möta upp någon från Östersund tror jag det var.

Så vi får Nikki hemma och Nattis så klart.
Nikki är lite lättare på nätterna, han har inte haft någon vakenperiod som Ozzy haft i några nätter nu.

Jag litar fullständigt på LInda och hon har ju själv barn så vet hur det är.
Fungerar det inte är det väl bara att sätta honom i bilen och åka hem med honom igen.
Men jag tror inte det ska vara några problem, han brukar finna sig i det mesta.
Så länge jag inte är i närheten går det nog men jag kan tänka mig att han kommer att beklaga sig i morgon när han kommer hem igen.

Vi får se!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Men vart sjutton är karln din?!! ><

2010-08-21 @ 16:37:03
Postat av: LiNdA

Och det har fungerat väldigt bra här nere. :o)

2010-08-22 @ 08:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0