Skoshopping

Idag tog jag Nikki med mig och for in till Mora med mamma.
Fick i födelsedagspresent av Bengt (mammas karl) att köpa mig ett par skor.
Så vart ett par riktiga gåskor (typ springsko).
Han vi fick hjälp av inne på Inter Sport hjälpte mig och tittade även hur jag gick med fötterna.

Sedan var vi in på Lindex och köpte kläder till Nattis.
Provade ett par tröjor men fick dem inte ens över armarna.... och det var en storlek större än jag hade innan jag vart gravid så jag sket i att prova nå större för jag SKA bli mindre!!!!

In på Ica Maxi för handling vart det med.

Nu sitter jag med Ozzy i knä o har gett honom lite välling ska prova lägga honom nu tänkte jag. En timme före normalt, få se om han sover för kvällen eller om det blir livat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0