Så söt

Var nyss upp och kollade till Ozzy som jag lagt i spjälsäng för att sova.
Han hade dragit handuken över hela huvudet och sov så sött :)
Han var så himla söt!

Har kommit underfund med att han vill ha nåt över huvudet när han ska sova så jag har en handduk liggandes hos han på nätterna. Han har snuttetrasor men de är så små än så länge så de tar jag till när han kommit underfund med hur man gör för att ta till sig saker. Nu får jag fixa till det mysigt med handduken men nu hade han varit där själv och dragit den över sig. Men har nog ingen koll på vad han gör.

Ska snart krypa ner jag med.
Nikki ligger i soffan med pappa och har somnat men ska ta med han upp också så småningom.
Jag känner mig faktiskt inte ett dugg trött just nu, jag som brukar vara helt dör kl tio.
Men kan bero på att jag somna vid halv sex nu på kvällen och vaknade igen kl sju.
Vart ganske paff att jag sovit så länge och barn inte stört mig.
Nikki har varit vaken från och till och Jörgen har tagit hand om honom men Ozzy han sov han med och lite längre än mig.

Kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0