Lördag

Peppar, peppar ta i trä.
Första kvällen det är lugnt hemma (än så länge).
I alla fall så är de tysta nu o sover så gott, en på soffan o en i Jörgens knä.
Hoppas det håller i sig nu, att de kommit på att man inte behöver skrika på kvällarna...
Tror ni på det?

Nathalié har varit på bio med kompisen Nova och hennes lille syster.
När de kom tillbaka följde hon med dem hem för att sova över där.
Roligt för henne att få göra något annat än att vara med oss och bröderna.
Hoppas det går bra nu bara, hon har sovit borta 3 ggr förut varav en gång kom hon hem tidigt på kvällen.
Men jag tror det ska gå bra, det är ju bästa kompisen :)

På dagen idag har vi varit uppe i Grönklitt på Jakt & Vildmarks mässa.
Kom hem med korv, var billigt 4 för 120 :-
Hjort, Älg, Ren & Bäver tror jag det var.
Nu när jag skrev det kom jag på att jag måste smaka, har inte gjort det än.

Kram på er

Pst! Längtar tills på måndag ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså ;) vi meed <3

2010-08-14 @ 22:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0