5 kr

Var & handlade idag och råkade höra en konversation mellan en kassörska & en kund.
Kunden kom med 4 paket bacon som det just nu är x-tra pris på, 5 kr max 2 förp/kund.

Kund: Jag var och handlade igår och fick betala fullt för dessa (visade upp 4 paket bacon + att han hade en del andra varor med).

Kassörska: Ja, man får bara köpa 2 paket/kund så du måste ha tagit fler än så.

Kund: Nej det gjorde jag inte.

Kassörska: Då måste jag få se kvitto.

Kund: Men det tog jag inte.

Kassörska: Men hur kan du då veta vad du betalat för dem?

Kund: Men jag handlade ju för 184 kr.

Kassörska: Jaha, det har inte varit nå problem med varan så det tror jag inte du har då har du tagit fler än 2         paket.

Kund: Jaha, ja jag tar väl bara det där då och pekar på allt annat utom 2 av paketen med bacon som han lagt åt sidan.


Men hallå!!! Det står att man får köpa 2 paket och avslöjar sig att han redan köpt 2 paket dagen innan... sen hur i helsike kan han veta vad han betalade för dem :/

Såna här gånger har jag svårt för att hålla mig för skratt!
Ha ha ha ha ha ha!!!!

Kommentarer
Postat av: LiNdA

Kunden har fasen inte alltid rätt!!

2010-08-25 @ 19:23:24
Postat av: Mamman

Inte på ica var det en kund som sa...haha

2010-08-25 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0