Ultraljud nr 4

Idag är det dags igen för ännu ett ultraljud.
Spännande att få veta hur mycket de växt och hur stora de är denna gång.
Glömde fråga förra gången hur stora och långa de var men denna gång ska vi försöka komma ihåg.
Bara så du vet Linda har jag kommit på en sak jag vill veta :o
Kan ju fråga barnmorska sen i morgon när jag ska dit... om det glöms.

Linda följer med denna gång med, en vuxen vill jag ha med mig om det skulle vara nå tok.
Sen ska jag åka och ta Nathalié på skolan (innan hon slutar) så ska hon också få följa med men det är en hemlighet, hon vet ingenting :)
Tror hon kommer att upskatta det väldigt mycket, hon har slutat tjata om det men nu känner jag att hon kan följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0