Sömn!!!

Kollade på crusing i går kväll, många fina bilar i farten nere på Orsa.
Jämfört med förra året så kändes det som att det var både färre med bilar & med folk.

Åkte hem vid halv ett och passade på att kolla nedöver Orsa på locket som ligger som ett moln över Orsa av avgaser. Locket var mycket större förra året med.

Somnade strax efter ett och klockan halv fyra vaknar jag av att Jörgen kommer hem.
Nu är klockan snart kvart över fem på morgonen och jag lyckades inte somna om igen efter jag vaknade.
Ska göra ett nytt försök om ett tag igen...

Hoppas jag kan somna om för 2 ½ timmars sömn är inte så bra....

Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

jäkla miljöförstöring är vad det är ><

2010-05-31 @ 13:18:26
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0