Shopping

Idag har jag och Linda vart in till Mora och det vart lite shopping.
Roligt tycker jag, fast det enda jag köpte till mig själv var en till amnings BH så nu behöver jag inte handla nå mer kläder i denna grav till mig själv.

Sedan vart det en hel del kläder till Nattis och det verkar som om hon vart nöjd med det jag handlade till henne.
Börjar bli lite svårt med kläder då inte vad som helst duger längre men jag har ganska stort HUM om vad hon gillar och inte gillar.

På eftermiddagen så har det varit föräldragrupp och idag gick vi igenom olika smärtstillande.
Vart ännu  mer emot att ta nå smärtstillande mer än lustgas men det kan ju fortfarande ändras när man väl står där med värkar....

Kram

Kommentarer
Postat av: LiNdA

ja dessa ungar till att växa och hela tiden behöva nya kläder.. :o)

2010-05-27 @ 09:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0