Så det kan gå :o

Vart in idag och kollat lite bilar.
Hittade en Nissan Primera som var helt okej och inte så dyr, årsmodell -07, en ägare och gått lite över 3000 mil.
Provkörde den också och kändes bra.
Det enda som störde mig var skuffen sen var den lite låg fram inne i bilen.

Åkte vidare för svärmor ville kolla på ford, vilket inte jag var intresserad utav till att börja med.
Men när jag kollade på Nissan så träffade jag på en släkting som jobbar där den såldes (volvo), frågade honom vad man skulle ha för bil. Han reklomenderade Ford Focus... Oops, sån jag absolut inte vela ha.

Men väl på ford hittade jag massor med Ford Focus i olika prisklasser som var riktigt fina och inte gått så mycket. Så nu lutar det faktiskt åt en Ford ändå, stort bagageutrymme var det också. Så ja... låna en tvillingvagn, prova den i bagageutrymmet och kolla upp min bil....
Blir kanske ett projekt på fredag, vi får se....

Så det kan gå!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har hört att ford mondeo är bra, billiga och stora.. men jag vet typ inget om bilar så jag vet inte hehe.

Sv: Nej jag har inte fått nå såna papper, hmm,, det måste jag komma ihåg att fråga om. Ska du till Falun och kolla förlossningen?

Jag läste att dina väger 1500/bebis, vilken vecka är du i? Är dom "normalstora"? Har fått för mig att mina är små.. ska på UL på måndag så får se vad dom väger, sist i v.27 vägde dom ca 760 och 840 g..

kan dom ha växt så fort tills på måndag??

Har mycket funderingar om allt hehe.

2010-05-13 @ 10:29:54
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0