Ont det gör ont

Bullbaket idag tog knäcken på mig.
Min mage har aldrig varit så hård som idag.
Sammandragningar som tusen!

Så så fort jag var klar så gick jag och la mig i sängen, men det var inte så jävla skönt.
Magen är fortfarande lika hård.

Imorgon far vi till Säter och det är till att inte göra och anstränga sig allför mycket där nere.

Funderar på om jag ska ta med mig alla papper i bilen som man ska ha vid förlossningen.
Man vet ju aldrig, det kan ju hända nå men det ska det inte göra.

Är inne i vecka 30 nu, så om 5-6 veckor kan man räkna med att de kan komma när som helst.
Jag både längtar och inte längtar.

Vill inte ha denna jobbiga graviditet kvar, men vill samtidigt ha lite mer vila innan det är dax för 24 timmars jobb.
Hoppas de kommer strax efter midsommar, det hade varit skönast om det blir sommarhetta i år.
Vem vill gå höggravid mitt i sommaren? Inte jag! Dålig planering...fast denna graviditet var ju inte planerad på något vis. Och sen Oops vart det två tom.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Jag vill att de kommer ut :O och moster Emma vill vara där för småpojkarna varje dag! Önskar jag kunde! :( <3

2010-05-08 @ 01:48:09
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0