Onsdag eller :/ Känner mig lite dagvild :o

I dag har jag haft mitt onsdagsbesök här, Linda.
Alltid lika trevligt :)
Tack för en givande pratstund fastän det kom tårar iblande men känslorna måste ju ut.
Skönt att kunna ha någon att prata med.

Eftermiddagen tog vi Nattis & Linus med oss till Sollerön för att kolla på grodor.
Gissa hur många vi såg?
NOLL!!!
Vi var lite sena dit har jag en känsla av.
Men trevlig tripp ändå :)

Trippen gick även in på Onoff där både jag och Linda råkade spendera lite pengar :o
Jag köpte en ny mus till datorn då den jag har börjar bli glapp. (Inga snuskiga tankar nu!)
Nattis fick välja färg och det blev så klart rosa.

Sedan köpte jag en billig och enkel mobiltelefon som Nattis ska få ha när hon behöver en och jag behöver få tag på henne. När jag är hemma själv sen med tvillingarna och hon är och leker ute eller hos någon kompis blir det så mycket lättare att ringa istället för att jag ska bulta på en massa kläder på tvillingarna och ut och leta.

Men hon vet inge ännu att det är till henne jag köpt den, har inge kort till den än så går inte att använda ändå.
Har beställt ett via telias hemsida, refil kostar gratis att beställa ett.

Det var den dagen det!

Kommentarer
Postat av: LiNdA

Jag gillar våra onsdagar.

och idag har jag gött upp dig, promenerat dig och fått dig att gråta

vilen dag ;o) haha



Tack för en tRevlig dag

2010-05-05 @ 19:20:41
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Ja det är ju kanonbra att Nattis får en telefon, hon som bara springer iväg ^^

2010-05-06 @ 11:08:21
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0