Natten

Andra natten i rad som jag inte kunnat sovit nå nu.
Det brukar vara en natt emellanåt sen sover jag som en stock natten efter men nu vart det jobbigt när det vart 2 nätter på raken.
Tänk om tiden kunde gå lite fortare ändå så jag slipper denna mage & sammandragningar som jag har konstant just nu.

Ja Ja, sova lite sen när jag vart iväg till MVC.
Dags för återbesök där igen, lite kul att se hur jag växer.
Ska kolla in ordentligt nu hur stor min mage är.... om den är mycket större än om jag skulle haft en.
Sen få lyssna på Nikki & Ozzys hjärtljud är lite roligt det med.
Fast jag vet ju att de mår bra annars hade nog jag inte känt de sparka som de gör hela tiden.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0