MVC

Allt var bra denna gång :)
Äggvitan var nere på 0 igen.
Blodtrycket var lågt och bra som vanligt.
Hjärtljuden på bebisarna var bra.

Min kurva på magen gick ner igen, den har ju stuckit upp en bit och vart lika stor som när man ska ha en i vecka 40. Men nu har den drastiskt gått ner igen. Allt beror på hur bebisarna ligger och nu låg den översta i alla fall med huvudet åt vänster sen i säte, tror den andra också låg i säte men jag vet inte, kan ha legat med huvudet ner också.

Känns skönt att veta att allt är bra ialla fall fast jag inte trodde nå annat.

Har fått låna en sak till sängen som jag ska använda under mig för att lättare kunna vända på mig när jag ligger ner. Som en liten glidgrej.

Så nu ska jag upp och testa den och ta igen lite förlorad sömn från i natt.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Nina, mamma & gravid med tvillingar

åå vad är det för grej? :) Som hjälper en att vända på sig.. skulle jag verkligen också behövt.

2010-05-31 @ 15:47:03
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0