Igår & Idag

Hej igen!

Igår hade vi äntligen en trrevlig kväll tillsammans, händer inte så ofta tyvärr.
Men i alla fall så grillade vi hamburgare sedan satte vi oss på framsidan av huset i solen och fikade och spelade spel, jag, Jörgen & Nattis.
Skandal, det är första gången sen jag flyttade hit som jag sätter mig ute i solen på framsidan men tidigare har det inte funnits nå att sitta på om man inte har egna stolar att dra dit. Men nu har våran hyresvärd äntligen satt dit en bänk med bord. Så himla Nice :)
Utanför våran ytterdörr är det skugga utom nån timme på morgonen + att det finns ingen möjlighet att göra nån uteplats där och inte är det roligt heller när det inte kommer nån sol dit.

Dagen då som kommer, känns lite fullt upp. Fast inget stress i alla fall.
Nu klockan 12 ska Nattis på födelsedags kalas, 2 i hennes klass som ordnat ett nere på stranden.
Där ska de leka och grilla korv i 3 timmar.

Sedan lite senare i eftermiddag ska hon till mormor och sova där i kväll.
Jörgen ska till Hornberga på Boldheaders (ett lokalt band) och själv ska jag ner på byn och äta en pizza med Linda (inte ätit pizza sen i påskas). Sedan hela kvällen lång är det cruising nere på byn. Alltid sista helgen i maj och det är himla skoj att titta på alla fina bilar.

Lite uppdatering från mig då!

Kommentarer
Postat av: LiNdA

TAck för kvällen

2010-05-30 @ 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0