Hit & Dit

I förrgår var Nattis med grannen hela dagen och sen sov hon över hos dem.
Så jag såg henne knappt.
Igår var hon inne hos dem igen nästan hela dagen kom in en sväng bara.
Ville inte äta hemma....hon ville äta hos grannen, sen sov hon där igen.

Idag har hon vart där halva dagen men nu är hon hemma.
Men jag tror det blir bara en lite stund till.

Slutar nog med att hon sover hemma hos sin farmor för det har hoon tjatat om hela veckan.

Men till veckan får jag se henne igen hela tiden...

Men det gör inget att hon är borta, lite lugnt och skönt och man kan ta hand om sig själv lite.

Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Jag kommer hem idag!!!!!!! <3<3<3<3

2010-05-16 @ 11:27:02
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0