Gårdagen

Gårdagens kalasfirande var super trevligt med supergod mat.
Vart bjudna på grillspett med pommes. Sen hade mamma gjort tre olika såser.
En tzatiki (kan ej stava men hoppas ni fattar :o), en sås gjord på sweet chili, rödlök & turkisk yoghurt (den var supergod, ska jag prova på med) sen en guaccamole (kan tyvärr inte jag äta dock).

Sedan vart det tårta efter det och allergisk som jag är så hade jag gjort mig en egen som även Nattis kunde äta.
Vart helt okej fast jag bara använde marsan och grädde till sockerkakan.

Samuel vart nöjd med alla paketen :)

Fick en helikopter att flyga med ute och han och Bengt var ut för att prova den lite senare och Bengt råkade störta :o
Gick sönder men gick att laga igen men innan den var lagad så han Samuel bryta ihop totalt, Stackar´n.

Stannade kvar hemma hos familj för att kolla finalen i körslaget!

TEAM MORAEUS VANN!!!

Orsa är bäst!
Liksom Mora var när de var med :)

Kommentarer
Postat av: Nina

åh va hungrig jag vart, grillspett, pommes & tzatsiki lät såå gott :)

2010-05-02 @ 16:19:05
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0