Denna f-kassa

Fick i fredags ett brev (en kopia) som även var skickad till min läkare i Mora angående kompletering av min sjukskrivning.
Idag fick jag tag på handläggaren jag har i Mora för att höra efter hur det går med sjukskrivningen.
Vet ju fortfarande inte om jag får nå pengar.
Men ialla fall så hade hon fått kompletering från min doktor som jag hade sist och det framgick inte nå mer än vad som stod vid ½ tids sjukskrivningen.
Var nog tur att jag ringde och hörde efter så jag kunde även berätta hur jag mår.

Så nu hoppas jag och håller tummarna att det går igenom.
Hur sjuttsingen ska jag kunna jobba som jag mår?!

Ska jag åka ner till jobbet och sen när jag jobbat i 1 timme bli liggandes en hel dag sen fortsätta så fram till födsel?
Hela slutar med att jag tuppar av och ramlar och hur går det för barnen i magen om jag ramlar på dem?

Hatar verkligen denna f-kassa och dess regler idag.
Visst det är bra det har bättre koll på dem som fuskar och så men JAG som ALDRIG någonsin varit sjukskriven ens!!!! HALLÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0