Ååååh, Suck!!!

Idag när jag väkte upp Nattis klaga hon på ont i magen & huvudvärk.
Hon kan få sina idéer för att försöka få stanna hemma från skolan.
Hon åt inge frukost men ville själv till skolan sa hon.

Det slutade med att jag ialla fall skjutsade upp henne och efter ca 40 minuter så ringer hon och vill hem.
Så det var bara att hämta henne och jag trodde verkligen att det var magsjuka på G men inget än ialla fall.

När vi väl var hemma så låg hon i sin säng och kollade på film i ett par timmar.
Efter det gick hon ner och ville ha yoghurt, fanns inte så mycket men fick det lilla som fanns men det åt hon inte upp.

Lät henne ligga kvar framför tv:n hemma medans jag åkte ner för att handla lite mer yoghurt och hämta en sak hemma hos mamma.
När jag kommer hem så sover hon på soffan :)

Antingen är det nå på gång eller så är hon rejält trött.

Hoppas på det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0