Ul

Nu har jag vart in och kollat hur Nikki och Ossie mår.
Allt var fint och de hade växt, skiljde bara 2 mm på huvudena.

Den ena låg och gapa, svalde kanske vatten sen klia den sig.
Den andre hade hicka :)

Fullt ös på dem där inne, känns skönt.

Vart jobbigt för mig då jag låg på rygg och det tryckte på så jag höll på att tuppa av.
Fick ställa mig upp med huvudet mellan benen och Linda fick gå och hämta vatten och serva mig med det ett par ggr.

Sen gjorde hon ett underlivsultraljud för att kolla livmodertappen.
Den var jätte fin :)
Tur det efter sammandragningarna jag haft.

Hon försökte kolla om det var 2 eller 1 moderkaka men gick inte att urskilja så hon sa att hon trodde det var en moderkaka och att det är då enäggstvillingar.

Är det enäggstvillingar har de extra stor koll på dem då de har samma näringsupptagning från mig och den ena kan ta mer än den andre.

Så nu ska jag in om 4 veckor igen för att kolla till dem.
Riktigt roligt att få kolla på dem mer än man fick när jag väntade ett barn.

Vart lite till sjukskriven så nu ska jag jobba 50 %, skrivet till sista april men ändras eventuellt när jag är in nästa gång så jag blir heltidssjukskriven.

Men skönt jobba ca 4 timmar om dagen och kunna få gå hem och lägga sig vila utan en massa tjat från en 7 åring. Och sen är det ju skönt få röra lite på sig med så man inte hamnar i soffan hela dagarna...

Kommentarer
Postat av: kristina

kul att allt är bra med de små liven.Men jag lider med dig att du ska vara så trött och slut.namnen är oxå okej nu när man har tänkt på dom ett tag.du får ha det så länge. kram

2010-03-18 @ 15:43:20
Postat av: LiNdA

Ja du vet ju att jag finns här för dig :o)

2010-03-18 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0