Torsdag

Usch nu är det bara 1 ½ dag kvar av min ledighet.
Har ingen som helst ork eller kraft att börja jobba igen.

Men måste, och ialla fall försöka.
Det är bara att ta det lugnt och inte stressa så jag inte får sammandragningar igen.

Om en liten stund ska jag och Nattis bege oss ner på byn för lite fika tillsammans med Linda & Simon.

NICE :)

Hon har också varit ledig nu men hon har tillbringat ledigheten nere hos sin syster i Götet som fick sitt andra barn för några veckor sedan. Så hon lär nog ha passat på att gosat bebis :)
Det hade jag gjort :)

Senare vet jag inte vad som händer, antagligen ingenting för jag orkar inte min kropp säger ifrån.
Har ont i ryggen!

Kommentarer
Postat av: LiNdA

har gosat hur mycket bebis som helst.. ja när han väl var vaken :o)



Tack för idag

2010-03-04 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0