Shoppohollick

Idag for jag ner på Adam & Emil för att kolla om de hade nån babysitter.
Hade tänkt köpa till mina barn sen men svärmor ville ha en hemma nu till Elvira och tänkte jag  kan väl köpa så kan hon låna under tiden.
Tyvärr hade de inga men de hade annat :0

Så det hela slutade med att jag gick ut med en full påse barnkläder som jag betalade strax över 700 för. (40 % rabatt). Och jag kunde ju inte köpa ett plagg av varje fick ju lov att köpa dubbelt av varje :0

Roligt var det i alla fall, vart alldeles sjuk!

Kollade lite på barnvagnar idag på blocket.
Hittade en i Sandviken som inte var sliten och inte dyr heller.
Tänkte en liten stund att jag skulle fara ner och kolla på den och ta Ikea på samma vända.

Men så tänkte jag en gång till.... Lite för tidigt, hinner komma fler tåg!

Och tur var väl det, Ikea är stängt pga takrasrisken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0