Melodifestivalen

Sitter och tittar på andra chansen och det är ganska häftigt när man får se sin gamla fiollärare stå på scen och tävla.
Sen känner man igen allihopa utav Orsaspelmän :)

En av dem är gift med Nattis dagisfröken.
Sen var alla utom Kalle med när det var skolavslutning när jag gick i skolan, tror de är med nu också när ungarna slutar skolan. Även när vi hade allsång på mellanstadiet så var de dem som ledde det.

COOLT!!!
Tycker jag!

Tyvärr gick de inte vidare till globen men jag tycker inte de hade nån schlagerlåt till att vinna alltihopa med.
Det måste vara en med fart och fläkt eller nå annat som sticker ut. Men deras låt "Underbart" tycker jag var jätte bra!

Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Ja svinbra :D

2010-03-07 @ 17:19:45
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/e
Postat av: Nina

Okej.. åt mig har folk mest tjatat om det "jobbiga" med tvillingar.. har också vänner & släkt som har tvillingar och det är dem ända som har sagt nåt positivt men det är inte mycket..det folk också "klagat" på är att vi redan har en pojke, och dom ville att vi skulle få tjejer, men jag kan inte direkt påverka könet så därför är det så jobbigt när ingen blir glad över att det är pojkar.

Men men jag får stå ut.. ska försöka strunta i dom som klagar :P

2010-03-07 @ 20:16:23
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0