Ikea

Då har jag gjort klart Ikea för ett tag framöver.
Räknar med att inte komma dit på ett tag igen.
Står inte på förrän jag inte orkar.
Sedan åka dit med 2 små och Nattis blir nog ganska jobbigt.
Så idag har jag inhandlat det jag behöver till de små ett tag framöver.

Inhandlade:

-2 st barnstolar till köket.
-1 st täcke, de får sova i samma säng så länge det fungerar.
-2 st kuddar.
-1 st täcköverdrag & kuddöverdrag. Har en hel del redan men aldrig köpt så tyckte jag kunde kosta på mig det en gång.
-2 underlakan.
-1 st sophink för blöjor.
-2 st hakklappar.
-Skedar
-Matskålar
-1 st låda på hjul att ha leksaker i.

Sen vart det lite annat också så klart.
-2 små skålar.
-3 termosar, en till Nattis och 2 till Malin.
-1 st svart blockljus.
-2 st påsar med värmeljus (som om jag inte har så det räcker ngr år, men utifall om att).
-1 st doftljus.
-1 st första hjälpen väska till bilen.
-1 st brandsläckare (inte en dag för sent).
-4 paket med batterier.
-2 st 2-pack energilampor.


Tror det var allt :)

Känner mig ganska nöjd i alla fall :)
Ville ha nåt mjukt att sätta i stolarna runt dem i alla fall, men fanns en sort och jag gillade inte den :(
Tur jag har en duktig mamma som kan sy :D

En rolig och bra dag tillsamman med Linda har det i alla fall variit :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack snälla Eli för att du fixade termosarna!

2010-03-27 @ 19:35:28
Postat av: LiNdA

Tack för en tRevlig dag

2010-03-27 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0