Hemmadag med stökande bäbis.......

I morse när jag lämnat Nattis och gjort i ordning kaffe började jag må jätte dåligt.
Mådde illa så jag trodde jag skulle spy.
Var på toa och det var inte sig likt med min avföring.
Trodde stenhårt det var magsjuka på gång.

La mig på soffan och där somnade jag och sov i några timmar när jag vaknade mådde jag fortfarande konstigt så jag ringde och sjukanmälde mig.
Så dagen har jag bara sovit och vilat.

Nu mot kvällnigen så vart det ett jädra liv i magen (var det igår kväll & morse med). Men nu på kvällningen så kände jag att det var stenhårt på ett ställe och det gjorde fruktansvärt ont. Var en av tvillingarna som höll på att stöka omkring där inne. HA HA!!!

Ska bli riktigt roligt att få kolla på dem igen imorgon (hoppas att jag får göra det nu när jag ska in, står inget om det i kallelsen men troligtvis så är det med i det hela). Linda följer med mig in så jag slipper åka själv, Jörgen jobbar och ville inte följa med denna gång. Tror han är lite orolig att det ska vara nå fel.

Kommentarer
Postat av: ulle

Jörgen kanske tror att det är 3? Hihi :) Hoppas du får se killarna igen och att du mår bättre idag. kram

2010-03-18 @ 07:33:47
Postat av: Ellie

Skulle det visa sig en till får du köpa en ;) Vet faktiskt inte vart jag skulle ta vägen då!

Tror också det är det han är rädd för. Han sa innan vi visste att det var 2 att han skulle sticka, men han är kvar än.... Han säger samma sak nu om det skulle visa sig vara 3.... Men det är det inte, de kollade så noga första ultraljudet.

2010-03-18 @ 09:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0