Flytt...

På torsdag flyttar min yngsta syster Emma till Stockholm.



Kul för henne!
Men tråkigt för oss :(

Har ju alltid haft henne på max 10 minuters avstånd.
Hur ska det bli nu?
Och inte kan jag komma och hjälpa eller skjutsa henne när hon behöver det.
Och inte kan hon komma och hjälpa mig när JAG behöver det!

Usch!

Men jag tror inte hon blir borta så länge, kanske ett år på sin höjd.
Hon kommer att sakna familjen här hemma för mycket :P

Inge illa ment mot dig Emma som du tror!!!!!

Du kommer att fixa jobb och Stockholm galant tror jag!

Ta chansen att göra sånt du vill innan du sitter fast med kar och barn!

LOVE U

Kommentarer
Postat av: Hille

Men du har fortfarande en syster kvar i byn som kan hjälpa dig :P

2010-03-22 @ 20:06:56
Postat av: Ellie

Ja tur är väl det :D

2010-03-22 @ 20:33:12
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

ÅH <3 :D Jag kommer verkligen sakna er.. jag tror inte att jag har fattat det än. Men jag kan inte ge upp karriär för familj, inte när jag är 20 :) men jag kommer hälsa på. Kanske blir jag hemma i Orsa hela semestern? Vem vet :D

2010-03-22 @ 22:35:54
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Ellie

Ja när du får semester ja!!!

Nu tror jag du får jobba arslet av dig :P

2010-03-23 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0