Besök hos barnmorska

Idag har jag varit hos min barnmorska för att kolla till tvillingarna, hur det är med mig och för att få moderskapsintyg.

Det togs en hel del prover och allt var bra :)
Blodtrycket låg på 110/60, perfekt!
Järn var bra också och det andra som de tog :)
Känns skönt att höra.

Efter prover fick jag lägga mig ner och hon försökte lyssna på båda bebisarna.
Hörde hjärtljud och hon trodde att det var från 2 olika barn men inte till 100 %.
Svårt när de är så små att veta med säkerhet när man inte kan känna hur de ligger. Men hon tyckte det lät som olika hjärtljud, det ena lite snabbare än det andra.

Nu ska jag tillbaka till henne i slutet på månaden och nästa onsdag ska jag till läkaren för att kolla sjukskrivning då jag har ont vare sig jag sitter eller står och är ständigt slut. Har ett heltids jobb med tunga lyft och stressigt och jag orkar inte hålla ihop länge till!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0