Ang havandeskap...

Idag har jag börjat på att skriva en överklagan på havandeskapsbeslutet.
Skrev en liten kladd igår kväll sedan har jag idag på jobbet skrivit ner på dator på jobbet med lite ändringar här och där.
Sedan kom chefen in och satte sig med mig och vi skrev på lite mera.

Nu på kvällningen var jag hem till mamma och hon är lärare så hon hjälpte mig rätta till svenskan :P
Tur man har en mor som är duktig på att formulera sig.

Imorgon ska jag till min barnmorska här i Orsa, ska rådfråga henne lite också tänkte jag.

Så i morgon får jag höra på hjärtljuden :)
Lika spännande varje gång.

Just nu är det ett jäkla liv i magen.
Så fort jag sitter lite längre än 5 minuter så sätts det igång, så inge fel på dem heller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0