Usch vilken natt

I natt känns det som sömnkontot vart noll.
Kanske har sovit nån timme i alla fall men fick lov att vara uppe nån timme vid tre tiden för det var totalt omöjligt att sova.

Nattis har varit vaken en del i natt med. Hon är sjuk och har nog närmare 39 graders feber.
LLitar inte riktigt på min panntemp som jag har så  idag ska jag åka ner på apoteket och kosta på oss en örontemp, lite smidigare :)

Få se hur denna midsommar blir.
Men messade med svärmor i natt (hon jobbade) och hon sa hon kunde vara med Nattis så jag fick vara ute lite i eftermiddag/kväll. Gud så snäll hon är alltså. Men jag hade nästan lika gärna också kunnat hållt mig inne men är bjuden till några vänner och jag har även bjudit med Linda och barn dit. Det ska bli grillning, lekar, tipspromenad & brännboll vad jag vet... :)
Kommer inte att vara med på brännbollen bara så ni vet, jag kan ju bidra till domare :p
Hur skulle det se ut om jag försökte springa HA HA!!!

Kram på er och ha en förjäkligt bra Midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0