Ul

Då har vi varit på ultraljud igen.

Mätte och mätte, var jätte svårt att mäta nu och svårare blir det ju mer de växer.
Tyvärr kunde hon inte föra in i datorn för den krånglade så vet inte hur mycket de väger nu.
Men växt hade de kunde hon i alla fall se :)

De hade båda huvudena uppåt mot vardera bröst typ och fötterna nedåt, de satt inte riktigt som i säte nästan mera stod.
Sätter det igång inom 2 veckor så ska jag åka ner på en gång och då får vi se där nere hur de ligger i magen, kan fortfarande ändra sig men som det såg ut nu så skulle det bli kejsarsnitt.
Men jag hoppas verkligen att de ändrar sig igen.

Kollade till min livmodertapp också, har inte gjort det på 8 veckor och den var jätte bra för att jag gått så långt jag gått.

Fått ny tid igen om 2 veckor om jag nu inte fått innan dess men det hoppas jag inte, de får gott vänta tills efter midsommar sen får de gladeligen komma :)

Extra tillskott med järn tyckte hon absolut inte att jag behövde äta eftersom det var så bra mitt värde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0