Ul

Ultraljudet idag....

Slutade med att jag fick besked om att det blir planerat kejsarsnitt :(
De vill inte vända på sig och hon trodde inte nån utav dem skulle göra det heller eftersom jag gått så långt.
Ficki inget datumbesked i dag, hon ringde till dem nere i Falun medans vi var där men de hade inte tid eller svarade inte. Så får besked i morgon och antagligen datum med.

I alla fall så såg allt bra ut annars, de följer fortfarande kurvan och växer som de ska.
Den ena låg på strax över 2800 g och den andre strax över 2900 g.
Oj oj oj säger jag bara, inte undra på jag är så stor.
Nästan 6 kg bebis i magen :o

Hör av mig när jag vet nå mer :)

Kommentarer
Postat av: Nina, mamma & gravid med tvillingar

tråkigt :( men huvudsaken att du får ut dina bebisar :D

Oj va dom växer, måste kännas skönt. Mina är nog inte ens i närheten :(

2010-06-22 @ 21:15:37
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0