MVC

I förmiddags var jag till Mvc för att kolla till tvillingarna.
Först kollades äggvitan, den var bra :)
Sen blodtrycket låg på 105/60, normalt för mig :)

Sedan mätte hon magen och den följer kurvan som den ska.
Sedan skulle hon lyssna på hjärtljuden på bebisarna och det tog ett tag innan hon hittade båda huvudena och när hon skulle lyssna så hade vi bråkat så med dem så hjärtljuden låg på över 170 så jag fick sätta mig ett tag så de lugnade ner sig.
Sedan lyssnade hon igen och jag fick fortsätta sitta, har lite svårt för att ligga på rygg som ni kanske fattat.
Men ialla fall så låg ena på 133 och den andre på 148, normalt som de brukar :)

Så allt känns jätte skönt så ialla fall att allt är som det ska.

Men sen så ligger ingen med huvudet neråt nu heller :(
Båda hade huvudena på vänster sida av magen....
Hoppas, hoppas att en av dem lägger sig med huvudet neråt snart och sätter igång allt.

En vecka till sen så får de gladeligen komma :)


Kommentarer
Postat av: Nina, mamma & gravid med tvillingar

Ja fy vad jobbigt det är att ligga på rygg. :( Jag håller tummarna att dom lägger sig med huvudet neråt :)

2010-06-19 @ 21:09:17
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0