Helspäckad lördag

I morse for Jörgen & hans bror André till Stockholm för att hälsa på och fira deras halvbror Björn som bor där nere. Så jag och Nattis är själva hemma men dagen har vi absolut inte spenderat själva för klockan 10 ca så ringde min mor och fråga om vi skulle med in till Mora så dit bar det :)

Där fick jag ett bord och två stolar utav min mormor o morfar att ha utanför dörren.
Själv köpte jag till dynor o vaxduk.

Sedan hade jag ett presentkort på Masens (en skinnaffär) som jag fick i julklapp så dit var jag och köpte mig en ny handväska. (Har pengar kvar att spendera där men väntar med dem).

Åhlens var vi in på och där köpte jag mig en picknick korg (som en kylväska) och en filt till.

Sedan for vi hemöver och på vägen köpte vi pizza med oss som vi tog med hem till mormor o morfar och åt. GÖTT!!!

Såg att kompaniet öppnat igen så dit ville jag så klart och kom inte ut tomhänt därifrån heller :o
Vart kaffesilar till Jörgens stuga sen köpte jag en krukaktik sak som jag ska ha mina köksredskap i, den jag har nu har blitt för liten och denna är lite större. Så hoppas den räcker till nu till alla verktyg jag har :o

Ja det var nog det hela, Nattis handlade lite småsaker hon med....

Hemma snodde jag ihop en cheesecake som jag är så sugen på, kallt o gott.
Men den är inte klar förrän vid tiotiden i kväll då den måste stelna i frysen i minst 5 timmar... Så något gott har jag att se framemot på småtimmarna ;)

Linda kommer i morgon och fikar cheesecake med mig men jag måste ju testa först om den går att bjuda på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0