Helgen

I helgen har Jörgen möblerat om i vårat vardagsrum.
Vart mycket bättre och känns inte lika trångt nu.
Men......
2 möbler ska bort och i dem finns det mycket saker och en stereo som måste in nån annanstans.

Den ena möbeln är inte dirket fin och den andre är en bokhylledel som inte passar in och den får inte heller någon plats. Just nu står den för ett fönster.

Ska bege mig till Mora för att kolla efter en bänk jag gillade när jag såg den på nätet.
Kostar lite men den ser jäkligt snygg ut.

http://www.mio.se/Sortiment/Forvaring/Byraretc/Boheme/?p=1

Tänkte ställa den under den långa sidan där vi har fönster, den är inte så hög så passar nog in perfekt där.
Har mätt lite & kollat hur det blir.
Måste ju ha nånstans att göra av mina fina saker från party lite också och bänken är lång.

Annars har det inte hänt så mycket i helgen, tagit det lugnt mellan att jag plockat lite här hemma.
Måste få bort en massa som står nu, jag vill inte komma hem till ett bombnedslag efter att jag fött de små liven.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Haha, det är lite kul när man vaknar av att man själv snarkar, brukar bli så åt mig ibland :P

Och bänken var jättefin! Tänkte komma o hälsa på dig idag också om det går för sig? (:

2010-06-21 @ 13:19:27
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

jaha den :P

2010-06-21 @ 19:36:07
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Nina, mamma & gravid med tvillingar

Haha visst är det hemskt när man kommer på sig själv snarka ;) men nu i slutet av graviditeten så blir man väl lätt täppt i nästan? Kan ju bero på det :)

Snygg bänk! :)

2010-06-22 @ 17:51:46
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0