BM+UL

Klockan 10.00 ska jag ner till min Barnmorska för åter igen en koll.
Lyssna på hjärtljuden, mäta magen & ta prover, lämna prover.

Alltid lika spännande att höra dem :)

Sedan klockan 14.30 ska jag vara inne i Mora hos doktorn för ultraljud, 4 veckor sedan nu.
Tiden går fort.
Nu måste det ju bara bli tätare mellan ultraljuden tycker jag för nu närmrar sig förlossning.
Jörgen ska följa med denna gång också :D
Min stand-In pappa börjar jobba klockan 15 så blir lite tight för henne, tur Jörgen vill följa.
Annars hade det blivit att leta upp nån annan för ensam åker jag inte!

Återkommer senare hur det gått med allt.

Kommentarer
Postat av: LiNdA

Du får se till att träffa in en bättre tid till nästa ul, så jag kan följa med också :o)

fast om två veckor, då har jag gått på semester, så då äre lugnt ändå

2010-06-07 @ 09:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0