Oväder :/

Gick och la mig jätte tidigt igår, vart vid nio-tiden.
Vid tio kom Jörgen upp och frågade om jag sov, då hade jag precis vaknat till av att det regna och dåna så ute.
Han sa till mig att jag skulle komma upp och kolla om jag orkade.
Så upp klev jag och såg att det var världens blåst ute.
Han sa det var mycket värre innan.

Nu har jag läst lite ute på fb och förtått att det var inte en liten blåst utan typ orkan....
Träd har blåst omkull, tak har flugit av, flaggstång har brutits av.... Och en massa annat.
Så ligger jag och sover och missar alltihopa!!!!

Tro hur det ser ut utanför våran dörr :o
Ska nog kolla efter tror jag.


Kommentarer
Postat av: LiNdA

Det blåste hur mycket som helst, vi stod på balkongen när allt började. så jädrans häftigt. snabbt gick det också :o)

2010-07-04 @ 19:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0