Nära.....

Nu är det väldigt nära tills jag får mysa med 2 små bebisar!
Oj Oj 2 stycken till och med...
Shit, är det verkligen sant?
Tror nog inte riktigt på det förrän de ligger där båda två på min mage :o

Nattis har packat väskan idag för flyttning till farmor i några dagar.
Hon åker redan ikväll och i morgon klockan 12 drar vi mot Falun :)

Börjar faktiskt komma lite nervositet krypandes nu...
Går över ibland sen kommer den tillbaka igen.

Jörgen är inte ett dugg orolig säger han....
Kanske lika bra det så han får lugna ner mig senare :p

Drömde inatt att vi låg inne och de skulle till att starta med allt ihopa.
Då var det Jörgen som bröt ihop helt så fick lov att fråga honom om det var han eller jag som hade barn i magen :o
HA HA!!!

Få se om jag hinner skriva nå mer innan avfärd annars så hörs vi så småning om.
När vet jag inte :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0