Ett år äldre eller?

Nej, jag har stannat vid 25...
Ialla fall så är det min födelsedag idag och snart ska jag försöka få ihop en tårta.
Ska bli med marsan och jordgubbar hade jag tänkt mig.

Har inte en aning om vilka som kommer men någon ialla fall så vi slipper äta upp all tårta själv :o

Gårdagen hände det inte så mycket på...
Jag, Nattis & Nikki var ner på affären på morgonen för att hinna få jordgubbar och självklart handla lördagsgodis.

Tog en promenad med tvillingarna, skönt röra på sig men lär väl ta sin tid innan jag fått upp flåset igen.

Jörgen spelade Wii med plattan man står på igår och gjorde de där "gymnastik" övnigarna, han vart riktigt svettig, inte van att träna nu för tiden.

Kollade även upp hur många dagar Jörgen har kvar på Nattis. Han funderar på att ta ut dem nu dirkekt nu när han redan är hemma så han kan fortsätta vara hemma med oss ett tag till. Han hade 44 dagar kvar på henne och de försvinner ju nu sista december för Nattis börjar bli till åren :p
Blir ju i alla fall drygt en månad till då efter den 7 augusti.
Hoppas verkligen hans chef går med på det, man ska ju säga till lite tidigare om det men hoppas, hoppas det inte är nå problem. Är nog himla skönt att ha han hemma ett tag till, det är lite jobbigt ibland när båda är hungriga eller när båda är ledsna, man räcker liksom inte till.

Hörs sen!

Kram på er alla och hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: felicia

hej! fin blogg :)

kolla gärna in min & kommentera.

kram

2010-07-18 @ 10:42:50
URL: http://feliciasj.blogg.se/
Postat av: LANJA -

läge

2010-07-18 @ 10:49:24
URL: http://lanjas.blogg.se/
Postat av: Nina

Så har Ronny gjort , så han kan va hemma längre. Känns riktigt skönt att inte behöva klara av allt ensam en stund till :)

2010-07-20 @ 20:17:08
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0