Åh vilken dag!!!

Vilken sjön och härlig dag det varit hittills.
Natten har varit kanoners, pojkarna har sovit 3-4 timmar på natten.
I morse gav jag dem vid halv nio sen sov de vidare tillsammans med Jörgen och jag gick ner i köket och avnjöt en god frukost i lugn och ro.

Vid halv tolv vaknade Nikki så gav honom mat.
Emma dök upp lite senare och sen kom även mamma och Samuel.
Ozzy vaknade vid halv ett kanske klockan var och då gav mamma Ozzy flaskan.

De ringde från Ford och talade om att min bil var klar så jag och Jörgen passade på att fara in dit medans vi hade barnvakt här hemma. När vi kom tillbaka hade även Hillevi dykt upp.

Nikki vart hungrig igen så vart flaskan för honom, Emma som fixade det :)
Nu väntar jag på att Ozzy ska bli hungrig då måste jag tömma mig... :0

Ätit mat har vi även gjort i lugn och ro då mina älskade syskon har tagit hand om barnen :D
Det är guld värt att få göra det nån gång för alltid så är det så att när vi ska äta så är det nån av de små som är kinkiga eller hungriga och ska sitta i knä.

Nu ska snart Jörgen fara, Nattis följer med ner på byn nu.
Jag åker ner lite senare nån gång mellan 16-17.
Emma vet jag inte om hon stannar tills jag åker eller om hon följer med ner nu med Jörgen. Det märks om inte annat men jag kan tänka mig att hon stannar och myser så länge hon kan ;)

Nu så blir det matning av Ozzy.

Kram så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Jag ska mysa gärnet imorgon!!!<3 ^^

2010-07-21 @ 17:01:50
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0