Och så lite mer då....

Mår fortfarande lite småilla ibland men inte alls lika mycket som förut.
Trött är jag fortfarande men börjar ge med sig det med.

Har gårr upp 4 kg redan och 2 byxstorlekar (ialla fall dem jag använder på jobbet).
De jag snvänder nu kan jag inte knäppa, så nu har jag bett chefen beställa mammabyxor till mig.
Men det fick nog vänta ett tag som det verka för hon letade fram använda, begagnade byxor.
Två storlekar större i damstorlek sen ett par herrbyxor. Få väl prova dem i morgon och se om jag kan ha nån utav dem.
Men vill verkligen ha rikitga mammabyxor, så mycket skönare.

Annars mår man ganska bra, nästa onsdag är det dax för läkarbesöket....
Men mest längtar man just nu efter att man får göra ultraljud.
Kommer ihåg när jag skulle ha Nathalié så förstod man inte att man var gravid ordenligt förrän man låg där och fick se fostret eller bebisen på bild. Mina tårar rann!

GUD vad jag längtar :)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0