Le och se glad ut :(

För några månader sedan så ringde telia upp mig och ville sälja på mig bredband med tv och telefoni.

Hade mina funderingar på att skaffa det så jag hakade på det.

Men för tillfället hade jag mobil bredband och jag frågade hur det blev med det och de sa de kunde koppla bort det så fort det nya kommit igång.

Vad bra tänkte jag..... eller skulle inte tänkt så......

Idag kom det räkning i brevlådan på det mobila bredbandet.

Vart lite eller mycket förbannad och ringde upp telia.

Hon i telefonen förklarade att det var inte uppsagt och att det var bundet till sista juli så kunde inte koppla bort det eller avbryta det nu....

Det är bara att le och se glad ut :) :) :( :( :(

Och betala de 706 kr som räkningen var på.

Jaha ska jag fortsätta betala ett tag till så får jag fixa till det och sätta in det i datorn jag har på övervåningen så länge så kan Nattis sitta där när hon vill spela sina spel....


Aaaaarg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

man ska ALDRIG lita på telefonförsäljare säger jag bara. SPECIELLT!!! om de säger att de ska säga upp något ÅT DIG! det KAN de inte göra eftersom det är personligt..

2010-01-26 @ 19:53:21
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0