Fest

Igår vart det fest här hemma för att fira Jörgens födeledag.
Meningen var att vi sedan skulle dra vidare till hotellet där M.F.O.I spelade.
Visst, det vart 6 st som gick in utav oss varav jag var inte en va dem.
Jag orkade inte.
Usch vad man är trött i denna gravidetet.

Men tur det var skoj här hemma, det är huvudsaken :)

Vart 3 olika tårtor som vi bjöd på.
En gräddtårta, min vanliga cheesecake som man fryser, sen gjorde jag en ny variant. Per Mobergs cheesecake, den skulle man grädda i ugnen men sen servera kallt. Den var inte alls god tyckte jag. Det tyckte inte de flesta heller men några utav oss gillade den.

Nej den ska jag aldrig mera göra, jag tycker den frysna är så himla god!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag gillade den.Mumsmuuums<3 men din är ju också asgod :D

2010-01-31 @ 18:59:16
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0