20 juli! Då NI! :)

Jaha...

Dags att blotta sig lite.... Tror jag.... Eller blott och blotta....

JAG ÄR GRAVID!

Är inne i vecka 13 nu....

Så nu kommer nog mycket att handla om min graviditet.... Kanske.... Jag vet inte.... Återstår att se....

Jaha, hur har den varit hittills då?

Min första grav, när jag skulle ha Nathalié har jag inget minne av att jag mådde dåligt på något sätt.

Nu mår ja fy satan från och till.
Har mått illa en hel del men börjar gå över.
Illamåendet gick inte över till att spy utan till att äta så vart det bättre.
Sen har jag varit otroligt trött, börjar kännas bättre.

Men sover inte bra på nätterna då jag springer på toa några gånger.
Sen vill jag sova på mage!
I början kunde jag det inte alls för brösten gjorde ont, nu går det bra ett litet tag me sen gör det ont igen, sen börjar det bli lite stort där nere.

Ja det var lite av helheten hittills kommer väl mer sen.

Vill inte skriva allt nu då bli detta inlägg för långt...

Jopp så äre!

I juli är det beräknat just nu men kan ju ändras efter ultraljudet...

Kommentarer
Postat av: Malin

Det gillas stooort! Är så glad för er skull.

Kramar

2010-01-07 @ 21:57:28
Postat av: LiNdA

Tjohooo!!!

it´s out..

Min mor gillar även det datumet :o)

2010-01-08 @ 00:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0