Tankarna....

SHIT!!!

Jag har 2 barn i magen inte ett som jag har önskat mig.

Har lite smått panik och kan inte riktigt förstå att det är sant.

Stackars min sambo..... Jag har alltid velat ha ett till barn men inte han....
Sen en dag så visade sig det att min mens var utebliven och jag tog gravtest efter några dagar.
Jag var med barn!

Berätta med andan i halsen för min älskade sambo hur det låg till.
Vart några dagars tystnad innan vi pratade ut ordentligt om saken.
Jag berättade allt vad jag kände och han allt han kände, det hela slutade i att han ville behålla barnet i magen och jag svävade på moln.

Sen nu kommer detta besked att det är två!
Han som inte ville ha nåt från början.

Han accepterar det tur nog men det är jobbigt, inte bara för han även för mig.

Man undrar många saker...

Hur gör man, när får man sova, dyker upp saker hela tiden i huvudet, hur orkar man?

Det löser sig säkert med tiden men en svår sits att sätta sig in i.

Visst jag är glad men jag är chockad, har aldrig varit så chockad i hela mitt liv som jag är nu.

SHIT!!! DET ÄR VERKLIGEN 2 INNE I MIN MAGE!!!


Kommentarer
Postat av: LiNdA

Det är stort.

alla är nog lika chockade.

Man får hjälpas åt, och saker kommer lösa sig med tiden.

och sen har du mig också

2010-02-24 @ 21:50:09
Postat av: Malin

Och jag finns alltid att ringa också. Jag har ju stora ungar och är ofta vaken på nätterna ändå :)

2010-02-24 @ 22:57:57
Postat av: Emma

Ja den ena lär ju väcka den andra så det blir två stycken att trösta, men å andra sidan, det finns ju barn som sover hela nätter också. Vill du ha barnvakt sen så är det bara att säga till. Gud vad jag saknar bebisar :O

Förstår att du är chockad, det hade jag också varit.

2010-02-25 @ 10:53:55
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0