Sovandes....

Hade bowlingmatch idag och Jörgen var hemma med Nattis & Samuel.
Innan jag skulle åka så sa Jörgen att han höll på att somna och klockan var bara sju.

Så jag sa till barnen att han är hemma med dem men kanske somnar.
Vet de klarar sig ändå när de är två.

Sa till dem att när jag kommer hem vid nio så ska de gå och lägga sig.

Sen vart det fördröjing nere på bowling då banorna krånglade så jag ringde hem strax inann nio och Nattis svarade. Sa till henne att de skulle klä av sig och gå och lägga sig.

När jag kommer hem ligger alla tre och sover så gott så :)

Så nu sitter jag i tv-soffan för mig själv och tittat på skidskytte.
Nyss vart alpint kombination med Anja Persson som tog bronsmedalj efter att igår kraschat i störtloppet.

Strongt och stort gjort utav henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0