Mys med bror

Idag och till på lördag eftermiddag ska min älskade bror bo hemma hos mig :)

Mamma är i Särna på nå relaxinghem, där hon är hela februari-månad.
Idag ska Bengt åka upp dit och vara där hela helgen så då får jag ro om min käre bror.
På lördag eftermiddag ska han bo hemma hos sin farmor.

Tycker det är roligt att få ha min lillebror här, ser inte han så ofta nu för tiden.
Man har ett eget liv här hemma och är sällan och hälsar på hemma hos mamma.
Men det ska bli bättring på det snart när jag får gå hemma hela dagarna.

JAG LOVAR!

Kommentarer
Postat av: Emma

precis. jag som har varit så dålig på att hälsa på kommer väl mycket troligt bli ännu sämre efter att jag flyttat :( kommer sakna familjen jätte jättemycket!!

2010-02-18 @ 20:55:49
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0