Jä..la dator

Igår startade jag datorn och den gick igång som vanilgt men det kom fram en ikon hela tiden där den inte kände igen en USB anslutning, enda anslutningen jag hade i var datamusen och den fungerade inte.

Gav upp dator efter en liten stund och stängde av den.

Nästa gång jag skulle starta den så starta fläkten men inge mer.
Provade om om igen några gånger och gav till slut upp.

Idag på förmiddagen och nu har jag provat igen men den startade inte nu heller...

Så en sista gång och den STARTADE!

Ingen ikon kom fram om musen och allt fungerar som vanligt igen.

Vad är det som hänt?

Har virusprogramvara i som fungerar som det ska, har ändå genomsökt efter virus och hittade nå spionprogram som jag tog bort.
Kan det ha haft med saken att göra?

Nu fungerar det i alla fall, få se om det gör det nästa gång jag ska starta den, annars är det lika bra att fara ner till Elit med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0