Funderingar

Funderar lite på namnen...

Nikki är ju helt klart ett av namnen som kommer att bli...

Men sen är det ju det andra namnet som jag inte riktigt kan få in som Jörgen & Nattis vill att han ska heta.

Ozzy har de präglat in i huvudet på varandra...

Men jag känner inte med Ozzy med uttalningen Y på slutet. Kan tänka mig Ozzie eller Ossie. Med I på slutet...

Min kusin Hugo heter Ossian i efternamn och det är lite likt och det tycker jag är ett fint namn.

När Nattis kom till världen var ett av de killnamn vi tänkte på Natanael.
Men det är så likt Nathalié så det har inte ens kommit på tanken denna gång.

Vi har ett tag att fundera på saken i alla fall som tur är, inget man måste komma på nu.

Kommentarer
Postat av: ulle

Håller med du om att det blir finare med ie på slutet :)

2010-02-27 @ 13:57:25
Postat av: Anonym

Bill och Bull, Knoll och Kott, Ronny och Ragge, Humle och Dumle, Björn och Benny, Fredrik och Filip, osv osv... :)

2010-02-27 @ 18:16:00
Postat av: Emma

Finns det inte någon mer artist då?

2010-02-27 @ 20:00:43
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Ellie

Ja du Emma jag vet inte... men inga mer konstiga namn nu....

2010-02-27 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0