Flitig med ryggont

Idag var första lediga dagen av 7.
Den har jag tillbringat med att städa mella vilopauserna.

Så nu är hela nedervåningen städad från topp till tå.
Känner mig helt klar nöjd :)

Jag har inte gjort det helt själv Nattis & Jörgen var med också på noterna :)

Men jädrar i min själ vad ont i ryggen jag har nu!

Så nu blir det vila med städning av övervåning tills ryggen känns bra igen.

Det ÄR tungt att bära på två små även fast de inte är så stora så är jag stor som ett hus redan tycker jag.

Kommer ny bild snart på magen, ska se om jag kan få till en bra :)

Kommentarer
Postat av: Emma

jag är ledig en del nu till veckan. Är du ledig? :)

2010-02-27 @ 23:55:36
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0