AJ AJ AJ, NEJ NEJ NEJ

Är väldigt stor nu för att var inte ens hälften gången.
Väldigt orolig att det är fler än en där inne men får snart reda på att det är bara EN!

Har velat ett tag ställa mig på vågen för att kolla min viktuppgång, men har inte kännts så lockande men idag tog jag mod till mig!

Skulle jag inte ha gjort, har gått upp alldeles för mycket!

OOOPPPSSS!!!!

Nu blir det till att försöka hålla inne med det där godiset och de där goda mackorna på kvällarna!!!

Hur ska det gå för de där mackorna är ju mitt allt på kvällarna....

HJÄLP!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Prova att käka lite fil/yougurt med musli på kvällen istället =) det är iofs inte alls lika gott som mackor MEN den sätter sig inte runt midjan och är väldigt mättande ;)

2010-02-19 @ 08:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0